CHAD MICHEL MURREY- VILL HA DEJ!

Åh, fy vad jag är smart. Oftast, Ibland, Några gånger.

Iallafall så har de rimstuga på julradio.se. Skulle utse en vinnare. Var ju bara tvungen att skicka in ett rim. Man kunde välja att rimma på microvågsugn och extern hårddisk.
Gissa vilken jag tog? ^^

På din dator du laddar ner porrfilmer du vill se.
Som du sedan bränner på en cd.
Ditt rum blir fullt utan fula cdfodral
Och din mamma kommer och säger "va vad det jag sa"
Hon ser en liten vit fläck som inte är fräsht
du kanske skulle målat din rum bäsht.
Lägg dina videos någonannanstans
där bara du kan veta var dom fanns.
Denna hobby får du ha för dej själv
gå och runka i en älv.

MOHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH! Använde ingen rimsida eller någonting. DIRECTLY FRÅM MY HEAD! :D



Uppdate: Jag vann inte. :'(
Pris: En klapp på axlen. Och en pocshe som man kan köpa och måla om för egna pengar. ^^ haha. x)

KOMMENTARER
Postat av: f

tack haha :D

2009-12-08 @ 23:13:41
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback