FINA FLICKAN!

Satt i bilen med mamma och min syrra.

På något konstigt sätt (vet inte hur) så kom vi in på lindesey lohan. Men mamma kunde känna igen namnet men hon fick inte upp hennes ansikte i huvudet. Och min syrra (som tror hon vet allt) började förklara vem det var. Att hon var med i Mean girls och föräldrafällan när hon var liten.

Lindsey lohan blev en filmstjärna när hon var liten. Men det går jättebra för henne nu! Hon mår jättebra, och hon är lycklig. - Det var så som min syrra såg det.

Men asså vafan! Lindsey har fan vart inne på rehab mer gånger än vad jag har fingrar (jag har 10 fingrar) Hon är helt nerknarkad och super varje dag. Ja, LINDSEY MÅR TOPPEN! (Y)



lugna dej lilla mamma. Lindsey är en fin flicka som aldrig har supit eller knarkat. Hon är lika oskyldig som hon är i föräldrafällan.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback