TACKA GUD!

Idag har jag pelagogisk eftermiddag! :) Så sköönt.

Vi borde tacka gud för denna underbara gåva! TACK TACK!

Vi borde verkligen INTE tacka LÄRARNA! Det skulle dom påstått att vi skulle göra om dom skulle läst detta. Dom påstår att det är dom som gett oss detta. Men icke! Dom vill att vi ska vara i skolan och lida.

SÅ TACK GUD!
OCH "BLÄÄÄÄHH" TILL LÄRARNA!


Jag har också ett litet problem. Har ingen aning hur man stavar pelagogiskt eftermiddag. Jag har tre alternativ.

Pelagogisk eftermiddag
Peddagogisk eftermiddag
Perragogiskt eftermiddag.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback