FAAN!

Aldså igår så höll jag på och spamma min blogg på bloggar för skojs skull och se hur folk skulle reagera. För man får ju ganska mycket uppståndelse. Och otur nog så råkade jag spamma på en tjej som VERKLIGEN inte gillar spam.

Och nu har hon sagt att hon har anmält mej till blogg.se och att hon har fått svar. Nu ska dom tydligen ta bort min blogg enligt henne. Detta kan ju bara inte hända. Det är ju hur mycket personer som helst som spammar bloggar varje dag och jag tror inte dom får borttagna bloggar för det. Så jävla orätvist om bara min blogg skulle tas bort.

Det är ju inte svårt att starta en ny blogg. Då kan man ju få en nystart, och det är ju alltid skönt. Det kan ju vara en LITEn possetiv grej. Men jag tappar alla mina inlägg och månader jag skrivit. Så då kommer jag se ut som en oerfaren bloggare. Det är jag ju inte. För innan denna bloggen hade jag en blogg. Där bloggade jag i 10 månader. Och här har jag bloggat i 4 tror jag.

Dessutom försöker jag komma in på en sida så man kan lägga upp reklam på sin blogg och tjäna pengar. Men då måste man ha haft bloggen i 6 månader. (JUNI FÖR MEJ) Och nu måste jag börja om.

Jag tänker inte hänga ut den här personen som har anmält mej för jag är mycket mognare än henne. Jag får bara hoppas att detta inte är sant. Men om det är det så säger jag bara.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback