DRUNKIE!

Min syrra är ju för rolig. Hon bor på internatskola. Och hon kom pås drickandes där uppe. Och nu är hon avstängd från internatet! Men hon måste ändå gå i skolan. HAHA! Det tar 2 ½ timmar att åka upp med tåg, och hon börjar klockan åtta. Så hon kommer få gå upp klockan 4, och åker klockan 5. OCH hon kommer ändå 1 ½ halv timma sent för att det inte går något tidigare tåg.

JAG ÄR GLAD, OCH HENNES SMEKNAMN KOMMER BLI DRUNKIE FRÅN NU! ;D



BUSTED!

(p.s: detta varar tyvärr bara i en vecka)

KOMMENTARER
Postat av: Egoinas mamma

Oj, vad jobbigt för henne, då gör hon kanske inte om det??

Sv: Men TÄNK om jag hade vunnit storkovan!! Och samtidigt hade bilder på när jag skrapade av en och en ruta. DET hade varit kul! 50:- var väl ok, bytade in den i två nya, men vann inget mera. ;)

2009-04-28 @ 20:14:14
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: emma

hahahahhahaa fan vad JOBBIGT!

hon kommer ju skolka sönder nu juu...



är hon avstäng FÖR ALLTID?



och hon kommer ju fan komma hem vid typ sju tiden, stackarn...! Blev hennes kompisar påkomna? :O (antar att hon inte drack själv)

2009-04-28 @ 20:31:57

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback