DOM SOOVER

Hej alla fans!

Sitter här hos emma och datar lite för mina kära vänner SOOOVER! Jag har ju den psykiska och fysiska störningen så jag vaknar innan jag har sovit klart, så måste alltid ligga och vänta tills dom har vaknat eller väcka dom själv. :)

Fast mitt sovshema såg typ ut så här "inatt"

Var uppe till typ klockan 5 och kollade på film.
Somnade en liten blund, jag drömde att jag lov hemma i mitt rum och försökte sova.
Väcktes hastigt av någonting oförklarat.
Kollade vidare på filmen.
Somnade igen.
Vaknade igen.
Det var då jag upptäckte att dom andra hade gått och lagt sej i emmas sovrum.
Har en svag känsla av att dom sa till mej innan.
Gick in dit, och började kolla på vakna med the voice som just hade börjat (med emma faktist)
Liindus blev lite sur för vi hade ljud på, men om man inte har ljud så blir det ju lite tråkigt.
Somnade vi fotändan av sängen, ja du läste rätt. FOTÄNDAN. Där var den enda platsen som fanns kvar. Krokigt fick man sova också. ^^
Vaknade igen, gick och la mej i tv rummet, vaknade lite till och från.

Nu är klockan typ tjugo i 12 och jag har inte sovit på en timma ungefär.





KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback