DEN LILLA TRÖKFJÅÅRTIZEN!

Amir den lilla fjåårtizen har ju faktist börjat ha lite roligt på sista tiden! Innan på alla bilder så har han ju gjort den där fjårtisposen.

Jag hade lagt ut en bild på en pojke som jag trodde var amir. På den bilden LOG han. Men det visades sen att det inte var han. Men idag hittade jag TVÅÅÅÅ bilder när han log! SHEAAT! ^^

KEEEP ON SMILiNG AMIR!



För alla som inte vet vad en fjortispose är och VERKLIGEN vill göra en riktigt fin så får ni instruktioner här.

Ta idominsalva på läpparna
Puta med läpparna
Sänk huvudet neråt
Ta bilden uppifrån och kolla in i kameran
Ta gärna bilden från sidan
Typ så så kan det bli så fint som det här..


KOMMENTARER
Postat av: Josefine

fan är dina problem med Amir?

Är han fjortis så låt honom vara fjortis, inget fel påre lr?

2009-04-15 @ 16:16:50
URL: http://josmarre.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback