DRÖMMAR VÄRDA ATT MINNAS!

tja!

nu äre såhär, att mor min köpte bröd igår. ja, jag vet. sicken jävla lyx jag lever i. moderaterna vann valet, men ändå kan man leva tooooop noooootch! tror jag ska be mamma köpa rysk kaviar som jag kan ha på mackorna..

men iallafall. SJUKT GODA! typ heeeelt amazing. nybakade som fan! har aldrig smakat några bättre mackor. (fast jo.)

och igår så käkade jag typ hundra stycken eller nått! för det var ett sånt jävla snack om dom där bröden.

så vet ni vad som hände inatt?

jo, har ett svagt minne av att jag åt just dom mackorna.



hemköps egna vetekakor vare btw..

KOMMENTARER
Postat av: Linn

sv: tack så mycket :D

2010-10-15 @ 16:16:21
URL: http://linnlovelife.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback