ALBIN.

hej. jag är ascool jag vet.

nån som är nååååågra steg under på coolhetsskalan än mej. (men fortfarande ganska cool) är min käääära kusin. kusin albin.

vad ska jag säga. han gillar inte bloggar. han anser att alla som bloggar är fjårtar. han vägrar läsa bloggar. this is serius shit fans. han vägrar läsa min blogg till och med!!!!

there is no way. fast han ville att jag skulle skriva ett inlägg om honom. och måste därför läsa. ^^

men. vad är det som gör att han tycker att bloggosvären är fjårtisarnas land? allmän fakta om pojken i punktform är behövligt här.


  • singel.
  • har typ en ny tjej varje månad.
  • bor runt göteborg.
  • är kusin med mej.
  • tycker att fjortisar bara är till för att knulla med. (hehehehe)
  • går bygg.
  • han går i samma skola som en helt random person som jag har på msn.
  • samma ålder som jag.
  • han gillar öl.

det var det som jag kom på.

men nu har han fan ingen anledning att inte läsa lite i min blogg iallafall.



och juste! han fyllde år förra torsdagen också. 17 hela jävla år! så nu tycker jag att vi säger congratz. CONGRATZ!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback