DANIEL ADAMS-RAY? JA TACK.

hej, fan va kär jag blir lätt.

det är nått som personer gör som är extremt charmigt så jag blir kär i dem på en sekund. behövs inget mer.

min nyaste crush är daniel adams-ray. HALLÅ! och nej, han är inte så snygg.

det är en annan sak. kolla på klippet. 01.11. den lilla slicken i mungipan och sen leendet precis efter. CHARMIGT! efter jag såg det blev jag helt totalförälskad.

behövdes inget mer. vi kan ju säga såhär också.. hans låtar äger!!! älskar alla låtar på hans nya album.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback