ÄNNU EN LIST! ^^

VI SKIPPAR FÖRSTA DEJTEN OCH BÖRJAR MED HÅNGLET!

1. Vad heter du? elin BALL carlsson.
2. Hur lång är du? 1.54. ^^ och kom inte och säg "åhh, gud va lång du är". börjar bli lite tröttsamt...........
3. Vilken är den senaste filmen du sett? jobbigt att jag inte har en enda aning. ser typ bara på serier nuförtiden.
4. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa på hemtelefon och sms:a på mobil. ^^
5. vilken ögonfärg har du? har ingen jävla aning. när jag frågar folk kan ingen riktigt svara. blandat som fan.
6. När vaknade du idag? 9.13. :'( chockartat och jobbigt. kissnödig som en gymnasiare första dagen på gymnasiet.
7. Vilken plats föredrar du minst? i loopen på kanonen på göteborg.
8. Vad tycker du inte om? EN SAK är kissnödiga folk. asså, stela utan humor.
9. Vad skrämde dig om natten som barn? ensamhet. :P
10. Vilka städer har du bott i? östra mölnlycke. och norra mölnlycke.
11. Vilken är din favoritglass? smakade nån ben n' jerry glass för nått tag sen. DEN är det for now. men på pinnglass så är det nån magnum eller päronsplitt. (:
12. Vilken är din favoritmaträtt? TACOS!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ to. die. for.
13. Tycker du om att Mysa? mys är fint.
14. Vill du ha barn? ja, redan nu planerar jag. fan va grymma dom kommer bli. ska vara världens ballaste förälder. (H)
15. Kan du några andra språk än svenska? hallå eller, english please. tyska kan jag också flytande. typ. eller inte. ich kann kleinen deutche sprechen. VG I TYSKA I NIAN!!
16. Har du någonsin åkt ambulans? säkert när jag har vart stupfull och nästan kvävts i mina egna fyllor. säkert.
17. Föredrar du havet eller en pool? öööh, HAV!!!!!!!! jag belong in the saltwater. ^^
18. Vilket är ditt favorit program på tv? one tree hill.  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ to. die. for. over. and. over. and. over. again. im. jesus.
19. Vad är du rädd för? alkisar. skitsnygga människor. att få ögonkontakt med folk som säljer faktum så att man får skuldkänslor och måste köpa en. framtiden. att tänka på vad som kommer hända med jorden vår. att få tvål i ögonen. brännmaneter. spindlar. med mera liksom..
20. Vad gillar du att ha på dig? slappa och loosa kläder. tighta grejer är inte min stil. eller jo, på underkroppen gillar jag tight. men på överkroppen. huuwa. börjar svettas jobbigt om det sitter för tight i armhålorna. och så ser man fettmagen om man har tighta grejer.
21. Hur många förhållanden har du haft? 178. mest kändisar.
22. Vad gör du på fritiden? ehe..... nördar vid facebook och.. eh, inget mer. hej!
23. Röker/snusar du? puregirl här!!!
24. Vad ska du göra i sommar? jag har en pakt med en liten härlig person till sommarn. ska filma. och så hoppas jag på att få hyra upp en gräsmatta som jag kan ligga på och njuta. (:
25. Vad är magiskt för dig? kändisar! FAN VILKEN KICK JAG FÅR!!! blir glad för dagar. men mer om mitt kändis behov sen.

lila keps killen har magi i sej. varje gång jag ser honom ler jag. han förtrollar mina ögon. och jag blir glad. skitglad.



FRÅN: SANNA HAGMAN! <-- gå in där fresten också nu!!! för fan va bra hon fotar!! :D

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback