TACK BYGGJOBBARGUBBARNA. (:

idag är nog fresten den ända dagen jag kommer tacka byggjobbarna för att dom väckte mej med sina maskiner.

för ni ser, jag hade heeeeelt glömt av att sätta klockan igår. så när jag vaknade idag så var det ju bah "VAFAN ÄR KLOCKAN, NEEEEEJ, FAAAAN"

men sen upptäcker jag att den bara är 10 över 7. jag trodde klockan var MINST halv 11 för det var så ljust ute liksom.

tänk om jag hade vaknat av min fina kamrats sms om nationella proven. då skulle jag missat HEEELA!

så tack byggjobbargubbarna.


only today.

one time, and one time only.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback