STUDENTTÅRTA = (Y)

tjabba!!!

här sitter jag. och käkar studenttårta. himla god.

ungefär 1 tårta över blev det igår. och vem får äta upp den och sedan bära på det extra fettet? JAG.

frågade min syrra om jag fick ta innan jag tog faktist:

- du, får man käka lite på din studenttårta eller skaru ha hela själv?
- nähähee du. du kan ta.

förstår henne. för ni ser att förut vid matbordet när vi satt och käka så rusade hon till toaletten och höll på att spy. så förstår henne att hon inte är så sugen på tårta nu.

för om det inte hade varit så... så hade den säkert vart helt slut nu. ^^


KOMMENTARER
Postat av: C A J S A

sv; BRA BRA ! :) :)

2010-05-01 @ 19:10:12
URL: http://caajza.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback