SEX AND THE CITY 2!

tja.

idag hade jag en liten dålig start på min morgon.

för att i lördags bestämmde jag med min fantastiska vän anna att vi definitivt skulle gå och kolla på sex and the city 2. :)

och är det inte så då att josefine står i vakna och TOTALDISSAR sex and the city 2?!

jo! hon sa att den hade jättedålig handling. och att den inte var nära lika bra som ettan. och man ska verkligen inte lägga ut några dyra pengar på att gå och se den på bio, utan man ska vänta lite och sen hyra den.

(ladda ner som vi kidz säger)


always do as josefine crafoord say!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback