RADIO..............

all heder åt radiopratare måste jag bara säga fresten.

ni som sitter där hemma och lyssnar på radio och tror det är extremt lätt kan jag ju bara säga att, DET ÄR INTE LÄTT!!!

vårt radioprogram som vi gjorde i mediakommunikationen var det värsta som någonsin sänts. tur att vi inte sände webbradio också. utan bara skämde ut oss för hela skolan.

tuuuuuuuur.

men nu vet vi hur det är och nästa gång så blir det nog bättre. hoppas jag. och då ska ni också kunna lyssna! lägger upp en länk här. 09.15 till 10.30.

KOM IHÅG!!!!!

hjälp oss gärna att marknadsföra också och lägg upp det på era facebookar sen. ^^


KOMMENTARER
Postat av: pelle

Usch, jag fick plugga radio ett tag på universitetet. Sjukt jävla svårt :P

2010-05-11 @ 23:56:48
URL: http://pellespersonliga.se

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback