MENSVERK&MSN!

varför är gud så taskig. bara för inte jag konfirmerade mej så ska han hålla på och sprida olycka över mej.

jaaa, jag skyller faktist min olycka på honom.

för varför ska man vara sjuk och ha värsta sortens mensverk på samma gång?!?!??! VAVAVAAAA?


det är inte fair.

och sen har gud så snällt kommit i kontakt med värktablettsföretagen. och sett till att värktabletterna INTE ska funka just på mej.

så jag kan inte göra ett piss om det.

VAFAN ÄRE DET HÄR?!?!?!??!?!??!?!?

tur att msn och snygga killar finns iallafall. (:

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback