LÄRA ÄR INTE SOM ATT LEKA!!

sitter här vid flygplansmotordatorn och kikar runt mej.

brevid ligger massa böcker om förskolor och barnens lek.

"att lära är nästan som att leka"

in your dreams!!!

eva johansson och ingrid pramling samuelsson är dom som har skrivit boken. känns rikitgt som sånna dära gamlingar som skriver ut teorier om barn och ungdommar som inte stämmer någonstans.

jag menar, att lära är inte ett dugg som att leka!!

leka är kul.

och hur kul tror ni jag tyckte det var när jag satt och läste om en gammal äcklig gubb författare från 1400-talet.

inte alls kul. jag skulle hellre gått ut och lekt lite. typ lite bollstopp skulle suttit fel nu faktist. eller suttit lite på facebook, det är ju lek för mej.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback