LÄPPFÖRSTORNINGAR PÅ BUSS!



tja readerz.

ett säte framfor mej på bussen påväg till skolan idag så satt det två tjejer. som pratade om läppförstoringar.

det kändes verkligen som om jag satt och läste kissies blogg.

dom pratade om resulaaaaaaaan. och så var det nått annat med. nått där man stoppade in grisfett i läpparna. euh!

lärde mej ganska mycket under den bussresan. allt dom sa har ju kissie redan sagt i sin blogg, repetering är nyckeln till lärande!! nemen, läser ju fan inte ens kissies blogg. förr i tiden när jag iallafall gick in där så läste jag ju inte ens texten, bara kollade på bilderna liksom.

men iallfall. botox snackade dom också om. visste ni att om man lägger in botox vid tinningen så kan det lindra migrän.


GANSKA COOLT!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback