KIIIIZZ.

jag är jättekissnödig. skulle bara vilja springa fort som attan till toaletten och bara släppa alla mina bekymmer.

men istället satte jag mej och började skriva ett blogginlägg om det.

hm. varför?

jo, för jag tänker som följande:


från klockan 5 till nu har jag druckit en jävlans massa vatten och cider. och det tänker jag fortsätta göra. så. jag liksom samlar på mej kiss så jag slipper gå på toa en gång varje 5:te minut.

istället satsar jag på 10 minuters pauser.


smart va. plus att det är jävligt miljövänligt. ^^




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback