HEUTE!

hallo elin. was machen du heute?

jo jag:


  • är sjuk. asså, inte sådär svinsjuk. men sådär jag kommer snart få feber och jag börjar snart gråta för att jag mår så dåligt när jag har feber.
  • lyssnar på magnus uggla. som är BÄST!!
  • kollar på that '70s show. som också är BÄST!!
  • funderar på om jag kanske ska ta ut all disk ut mitt rum. men tycker inte att jag ska behöva göra det för att jag är faktist sjuk.
  • funderar på om jag ska kolla igenom alla one tree hill boxar igen, fast jag just kollade klart på den sista.
  • sitter och hatar min dvd:s lilla blåa lampa som så fint måste lysa rakt in i mina ögon när jag ska kolla på teven.
  • jag funderar också på att fråga mutter om hon kan klippa mitt coola hår.

 

tänker ni på sex när ni ser mej?


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback