FOTKRÄM PÅ GOLVET!

tja.

jag har fotkräm på golvet. 3 år gammal.

smörjde just in mina fötter med någon gammal fotkräm som jag hittade i mitt badrumsskåp. rejält!

och sen tänkte jag. "den vill jag ju inte ha på mina händer" och sen verkligen inte på datorn sen.

så gick och tvättade händerna. så nu har jag fotmärken på mitt golv. gjorda av fotkräm.

och jag kan ju berätta att gå med fotkräm på ekgolv är ju inte att rekomendera. haaaaaalt. det får första isen på vintern verka som ingenting.


pusshej. :)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback