DUSCHTJEJEN_16

kom just på att jag har tagit TRE duschar idag. TRE!!!!!!!!!!!! man bah, assoooooooooo.

det är fan inte normalt!!


dusch 1: "ååååh, fan va äcklig jag ääääär! mitt hår är skitfett och fan om kungen kommer och hälsar på nu" dusch. ungefär klockan 11 på morronen.

dusch 2: kommit hem från en dag ute i solen och det varma vädret. SVETT, SVETT, SVETT! var bara tvungen att duscha av mej innan jag skulle kunna fortsätta med mitt liv.

dusch 3: tja, jag har extremt ofilade fötter och klockan 11 på kvällen måste jag gå in och jobba på det.

gud kan inte vara glad på mej..

men jag hade ju en bra anledning på alla iallafall. förutom sista duschen kanske. kunde ju skippat den.


men annars skulle jag ju bara ligga och tänka på det halva natten och inte kunnat sova. så jag tror det var bäst såhär.

xoxo DUSCHARN/ DUSCHTJEJEN_16

KOMMENTARER
Postat av: MICHAELA D

visst går du media på munkebäck?! eller är jag helt ute och cyklar? hehe...



men om du nu göööör det, är det en bra skola? är det mycket plugg? bra lärare? tell meeee!! .. så är du snäll, hähä:D

2010-05-23 @ 23:25:21
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback