DUBBAD ELLER INTE DUBBAD.

just nu så håller jag på med ett marathon. ett harry potter marathon.

de vises sten är igång just nu.

när jag var mindre och den kom ut kunde jag inte engelska och jag kunde inte läsa så bra. så vi hade den dubbad till svenska. VHS var the thing på den tiden också, så man kunde liksom inte byta.


så nu är jag så himla van vid att ha den dubbad på svenska så jag tycker det är jättekonstigt att kolla på den på engelska. blir bara irriterad, för jag hör hur det "ska" låta inne i mitt hövve.

det är ganska wiard ändå. :P

det kommer ju ta flera åt tills jag tycker det är normalt att den är på engelska.


KOMMENTARER
Postat av: Zamsome

Åh, jag hatar när man är van vid det... nästan alla disney filmer är ju bättre på engelska egentligen... sämst att man inte var bra på engelska när man var liten :P

2010-05-29 @ 17:35:48
URL: http://zamsome.blogspot.com

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback