DRAAA DEJ EN FUNDERARE!

nuförtiden när jag väntar på någonting, eller sitter på bussen. eller liksom nånstans där jag inte har nånting att göra. så har jag börjat tänka på massa jättesirius saker.

några frågor som brukar komma upp:


vad ska man göra för att kunna förändra världen? typ "skicka vidare" style.

hur gör man snabbast en karriär?

hur gör jag för att skapa ett sånt bra liv som jag alltid önskade mej för min lilla kusin?

ska jag satsa på mediajobb eller är det bara slöseri med tid om jag inte får nått?

vart passar jag in i arbetsvärlden?

sånt!

utan att jag tänker på det liksom. men jag tror ändå att det är bra att tänka på sånt. nyttigt för dej. och om du har tur så kommer jag på nått genialt någon gång.


första frågan vill jag mest satsa på. ♥

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback