DÖÖÖÖÖÖÖDA MEJ!

piss. piss. piss. piss. piss

varför kan man vara så dum att man glömmer att ta ut datrorladdaren ur väggutaget i skolan? för att sen komma hem och upptäcka att man bara har 20% kvar på batteriet. stackars laddarn.

va? va? va?

nu ligger den där helt ensaam och övergiven och bara gråååter.

alternativt så ligger den där och ruttnar.

har pimmat 2 av mina lärare, och ingen har svarat.

fan. fan. fan. fan. fan.

tänk om jag inte kan få tillbaka den. och måste köpa en ny. jag som inte har sommarjobb ens.

bläääääääääääääääääääääääk.

gimmie, gimmie, gimmie tillbaka den gud.

så just därför kanske jag inte bloggar så mycket idag fans. för att jag inte har min älsklingsdator utan måste sitta vid en dator som låter så mycket så man tror man sitter bakom en flygplansmotor.

suck. hade ju så mycket att dela med er idag.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback