DET VAR VI TVÅ!

är det normalt att ha en helt ny sony ericsson xperia och sakna sin gamla mobil hur mycket som helst?!

jag och min gamla mobil var ett par. vi passade och conectade. vi har haft ett liv tillsammans.

den var bäst! och jag vill verkligen inte lämna den. är 2 sekunder ifrån att flytta över SIM-kortet till den gamla igen och köra på den.

men det känns verkligen inte normalt. :P


så, nu får jag dras med min nya. faaaaaaaaaaaaaan.

 

det skulle ju vara vi två föralltid!!!!!!!!!!!!




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback