COCTAILTOMATER = (Y)

vi har coctailtomater i kylen. eller hade iallafall.

parentz brukar inte vilja att man äter upp dom som snacks. inte mor min iallafall. men eftersom jag är hos pappa är det typ fritt fram. okej, han tycker också det är lite onödigt. men wattahek. är han hemma? neee.

fresten, jag FÖRTJÄNAR dom faktiskt. jag studerar. pluggar. gör otroligt bra ifrån mej. om 40 minuter ska arbetet vara inlämnat. är typ halvvägs.

aja, jag tycker iallafall jag förtjänar dom där jävlans tomaterna mer än barnen i afrika. AIGHT?




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback