ÄX-TIO

jag. kan. inte. hantera. min. nya. mobil!

fan. fan. fan. fan. fan.

tror jag har för klumpiga fingrar ärligt talat! skriver fel typ hela tiden. och skickar iväg utan att jag har skrivit klart! :O

plus att jag inte kan ansluta till internet. kan inte heller sätta knapplås på den. jag typ hatar den ibland..

men oftast älskar jag den! för den är ju gryyymt snygg! ♥ plus att det är ju ingen som har sånna så värsta unika kiden är jag. (H)





OCH DEN HAR VÄRLDENS BÄSTA KAMERA!!!!


det är sjukt!




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback