KLUBBERIET! ^^

Gick in på klubberiets hemsida och skulle se om jag kunde hitta några fula bilder på desiree, paow och kisselikissie. Hittade massor av andra bilder också.

Ingen av dom små fjortisarna tänker ju! Vattenfast mascara någon?




DRESS CODE - Inga kläder.


Och här var en liten bild som paow glömde att lägga upp på sin blogg. Den var väl TJUSIG!


- Pussa mej!
- Ehh, du har någonting på läppen. Kan jag inte få äta mitt eget snor istället..


Kommit lite fel? Lanet är på klubberietgatan 2!




EFTER DOMMA BILDERNA BÖRJADE MIN DATOR DAMPA! /:


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback