HÅKAN HISTORIA IGEN!

Håkan historia igen.


Kom dit vid 5 tiden. Träffade anna och hennes kompisar där. Och sen hände det där med mina IDOLER. (läs längre ner)

Vet inte riktigt om jag är något riktigt håkan fan egenteligen. Kan typ 3 låtar. Kom igen lena, känn ingen sorg för mej göteborg och den fulaste flickan i världen.

Men när konserten drog igång var det ju magiskt. Alla bara skrek. Alla var typ asstoora håkan hellstöm fans och kunde hela texterna i alla låtar. Och där stog jag och diggade och skrek och bara väntade på att kom igen lena eller känn ingen sorg för mej göreborg skulle komma så jag också skulle kunna sjunga med. ;D

Men när dom väl kom så sjöng jag som fan.

Det bästa var ju när just mina favoritlåtar kom. Alla var på topp. Och herregud vad alla skrek när detta kom upp.



Nu sitter jag här och pluggar på min kunskap om håkan hellström låtar. ;D


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback