VALSA!

Idag valsade jag in på idrottlektionen. För det var just det vi skulle göra, dansa vals! Wohoo, vi gjorde det förra gången. Fast denna gången fick vi dansa till musik och i par! ^^ Jag fick dansa med emanueel! Yeey, han var faktist ganska bra. Men typ en fjärdedels meter högre än mej! x) Så fick hålla min hand as högt.. JOBBIGT!! x) Och så ska man hålla sin vänstra hand på killen muskelarm. Och där hade han en liten muskel allt. ;D Så stog vi as långt ifrån varandra, på lets dance står dom as tätt. Men vågar inte göra det för Kitty sa att man kände killens snopp mot benet! HAHA!

Och emanuel om du läser detta (vilket du antagligen inte gör) så: DU VAR GRYM!

Om DU ska dansa vals och inte vet positionerna kan du tänka på detta:

1. Killen tar upp vänstra handen, och tjejen tar den.
2. Ställ er nära varandra.
3. Killen lägger högra handen på tjejens rygg.
4. Tjejen lägger handen på killens högra muskelarm.


KOMMENTARER
Postat av: Amanda

Jajamensan :) finnsi grått och den färgen !kan lägga upp en bild på den sen om du vill?

2009-03-04 @ 18:28:21
URL: http://thephotobook.blogg.se/
Postat av: FRIDA

sv; HAHA! Men det blev så för jag hade bråttom och var trött ;)



Vals är ju så himla kul! Vi brukar också har det på våra idrottslektioner :P riktigt kul :)

2009-03-04 @ 18:29:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback