LISTOR!

Okej, en fråga. Frågelistor, bra eller dåligt? Ni vet sånna som folk har gjort typ, vad brukar du äta? Jag tycker det är as töntigt och tråkigt att läsa. Men eftersom alla coola ungar gör det så måste ju jag göra det också! ^^

Tre  jobb jag har haft: Lågstadie-elev, mellanstadie-elev,högstadie-elev
Tre platser jag har bott på: Mammas mage, Mölnlycke, nån annan stans i mölnlycke
Tre saker jag gillar att se på TV: One tree hill, melodifetival, idol
Tre favoriträtter: Godis, Kycklingburgare, Tårta
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Hollywood, Biosalongen, Första dagen på sommarlovet! ^^ 



MOM? AM I A COOL KID NOW?  


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback