I HENNES SKOR!

Klockan 9 så kommer den, filmen i hennes skor! :) Underbar film. Fast jag har aldrig sett slutet, men det hade jag tänkt göra idag!!


HAR DU ALDRIG SETT DEN?!


Amerikansk dramakomedi från 2005. Systrarna Maggie och Rose har ingenting gemensamt förutom skostorleken. De är helt olika när det gäller värderingar, mål och personlig stil, men är trots detta bästa vänner. Maggie är partytjejen som knappt tog examen från high school, byter jobb oftare än hon byter strumpor och tror att hennes största tillgång är utseendet.



4

21.00 KANAL 3  IDAG


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback