HALVFULLA NAGELLACK!

Hatar inte ni också halvfulla naglacksflaskor. Får ju inte upp något lack ur dom för att penseln är förliten! Så hinner allt torka innan man ens har målat klart och allt blir skitfult.

Men håll i er ni där hemma, har just suttit och exprimenterat lite här hemma. Tänkte att man kunde spä ut nagellacket med naglacksborttagningsmedel. Så jag testade det. Och det funkade! Fast det blir ju lösare och less power i det, men det är ju bättre än att inte kunna måla på det. :)

Så om ni ska på bal, köp ett nytt. Om du ska till skolan, spä ut era nagellack!

Vet inte om kvaliten på det är sämre för jag håller på att undersöka det nu.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback