ANGÅEND FÖRRA INLÄGGET!

När jag går där med min mage och kurrar så vill jag också veta vad det blir för föda. För man vill ju inte ha det äckligt på födointagningstimmarna. Så då går man och frågar någon och så vet inte den, någon annan då? Nej, inte dom heller. ingen vet vad det blir för mat. Man blir ju besviken..

Men nu så mina damer och herrar. Vet ni vad jag hitta när jag kom hem till pappa?


EN SKOLMATSLISTA! :)


vecka 13:

Måndag: Kycklingpyttipanna.
Tisdag: Panbiff m. pottatis, sås och stekt lök
Onsdag: Ugnstektfalukorv med pasta
Torsdag: Stekt strömming , potatismos med lingonsylt
Fredag: Risgrynsgröt

vecka 14:

Måndag: Pasta med ost- och broccolisås
Tisdag: Korv stroganoff med ris
Onsdag: Fiskburgare med bröd, klyftpotatis
Torstdag: Wo mein (färssoppa) med mjukt bröd
 Fredag: Grillad kyckling, sås, potatis och gele


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback