NÖFF?

Har inte riktigt tyckt att blondinbella liknar en gris förr i mitt lilla liv. Men nu har jag verkligen insett det. HON SER UT SOM EN GRIS! Stackarn. Hur klarar hon sej. Aldså, hon ser inte bara lite ut som en gris. Hon ÄR en gris.

Ville verkligen inte gå så här långt men jag tror jag vet vart hon fått sina grisgener ifrån.




Bror, Pappa och blondinbella herself. Ser ni grisheten. Eller oj. LIKHETEN menar jag. wups. Jag kunde tatt med två till från blondinbellas familj. Men tyckte det skulle vart lite för mycket. Jag har gränser! (A)

Fresten har jag bevis på att hon är en gris. För om man är en gris måste man ju ha grisfoder. Fast det kan man ju inte käka om man är människa (för då blir man konstig i folks ögon). Så hon får liksom kamoflera grisfodret.




fiint resultat!

KOMMENTARER
Postat av: Recca Utan Räkor

Haha, din blogg är rooolig!



Sv: ja, men självklart ska man gå natur om man vill bli läkare eller så. men jag ska ju inte det, så det känns sjukt meningslöst.



Och man kan aldrig känna sig duktig heller. För i min klass finns det tjejer som gråter över VG. Pinsamt. Vad ska du gå?

2009-08-10 @ 16:24:05
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Miss*E*

Ha ha ha ! jag ser verkligen grisheten..;P

2009-08-11 @ 20:43:18
URL: http://ericadanielsson.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback