DET ÄR SÅNT JAG NJUTER AV! :)

Hade fått en komentar! :) *HAPPY*

Anonym om EGNSKAPER!:
Jävlar, du är typ en sån tjej som aldrig haft ngn kille i hela ditt liv :D hahha shit, innepersonen? snarare mobbadeÄckelSkabbet. haha shit va ful du e




OKej, ANONYM! Vissa pesoner är som du som måste va anonyma i sina komentarer för annars kommer jag. Cooling-elin och kommer med en ägningskomentar mot dej. Du sitter säker därhemma med din blogg och läser min varje dag (det vet jag att du gör) Jag vet också att alla anonyma personer som skriver komentarer är du. Ganska många faktist. ^^

Men du är för rädd för mina ägningskomentarer. Nemen göm du dej bara, gör du det fegis!

Fresten inneparsonen, ehh ja. INNELISTAN FOREVER LIXOM!

Och herregud, alla killar bara springer efter mej heeela tiden. Bara för att du sitter där, säkert fjortis insmörjd med idominsalva! ^^

Bara så du vet att just nu dejtar jag dommahära..



ZAC EFRON



GOSSIP-GIRL BOY



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback