TAR EMOT. MEN EXAKT LIKA DAN.

hey bloggen min.

jag tänkte jag skulle ta tillfället i akt att fixxa mina naglar. dom börjar se skabb, skabb, skabbiga ut.

ny färg på naglarna, kortare, freeeeeeeesha som faaaan! gööööööött änna!

en sekund innan kom jag på. HELVETES JÄVLA SKIIIIIT! kan inte göra det eftersom vi spelar in en film i skolan.

och jag måste se EXAKT likadan ut som jag gjorde förra tisdagen.

inte nog med att jag inte får ändra färg på naglarna. jag måste ha på mej exakt samma outfit som jag hade förra tisdagen. det är liksom det som tar emot MEST. inte min stil att ha på mej samma grejjer asofta.


men vad gör man inte för filmens underbara värld?





fast fresten!

det värsta är att jag har råkat måla lite extra på mina byxor sen förra tisdagen. vet inte om det kommer synas i kameran, men har värsta ångest liksom.



sh-sh-sh-shnöööggt!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback