SPYA.

egenteligen faktist hära nuva. varför är det så pinsamt att säga att man har vart magsjuk?

eller jag tycker det iallafall. sjukt pinsamt, fan va äckligt. spya liksom. ne usch.

men jag kan erkänna. i natten till torsdagen låg jag och spydde hela jävla natten!!!!!

det var en av de hemskaste nätterna i mitt liv.

från liksom 1 till 7 på morgonen låg jag och spydde. fast inte hela tiden.

jag spydde i en halvtimma, sov en halvtimma, spydde en halvtimma, sov en halvtimma. fattaru?!

så jäävla trött var jag. att spy är jobbigt. att inte sova är jobbigt. jag sommnade mitt bland spyningen. shit asså.

sen sov jag från 7 till 12. sen från 13 till 17 igen.





ps: jag är en person som går in för mitt bloggande. tar konstant bilder på intessanta saker ifall jag skulle blogga om dom liksom.


men denna gången tänkte jag bespara er bilderna.

ps2: säg tack.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback