MATTE B.

tja!

i år har jag börjat i matte B.

man kunde välja mellan en lätt bok och en lite svårare. "jag kan klarat!!" tänkte jag. och tog den svåra.

samma som förra året. tog jag också den svåra först. men sen bytte jag till den lätta när jag märkte hur jävla enkel den var.

men iallafall. matte B, svåra boken. 3 sidor tills imorn. vart ligger boken? PÅ MARKEN!


vem fan kan räkna ut 7x upphöjt till 2 gånger x delat med 4x upphöjt till 3?


absurbt. ska plocka upp matteboken snart. SKA FÅ VG!!!!!!!!

men först, avslappningsövningar med erik saade!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback