IDOOOOL!!!!!!

jag ska åter igen få bli lycklig.

och nej, jag ska inte få hångla med chad micheal murrey.

fast det skulle jag änna vilja göra. då skulle jag blitt lycklig. när jag får göra det i mina drömmar uppfyller det bara ca 50% av all lycka man kan få.

men IALLAFALL. sidospår liksom! ;D

IDOOOOOOOOOL! shit, jag är så jäääääävla gla. har vart paralyzerad i flera dagar nu.


vet ni?! höll fan på att börja gråta för typ en månad sen när första idol reklamen kom. jag tyckte det var så underbart!

för idol är ju höstens höjdpuuuuunkt!!!! :D


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback