FÖRBÄTTRA!! (:

hallo, hallo, hallo, hallo. trevligt att åter igen få nå er fantastiska varelser med mina väl valda ord. :)

idag när jag och min klazzmate skulle till centralstationen så såg vi en fin liten valstuga på vägen efter vi gått av spårvagnen. vänsterpartiet..

man kunde fan spela guitar hero där!!!!! med microfoner!!! coolt som fan.

men iallafall så fanns det en låda där, och över stog det "vad kan vi förbättra?" (typ) och så kunde man göra förslag.

mina förslag var helt fabuleskt smarta. lätt att man röstar på dom om dom liksom tar in alla förslag.

  • höj studiebidraget!! (minst: 3200 spänn)
  • gör så att johnny depp kommer till sverige.

och sen var det nått mer. juste! nästa förslag var ju bäst, dock inte mitt.

  • skjut mona sahlin!

he he he.


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback