DAAAAAANIEL NORDBERG!!! ♥ ♥ ♥

jävla apaaaaaaaaaa!

ni vet daniel nordberg. the hottielishius boy från idoool.

harregud. han är så snygg. och underbar. och jag är totaly kääääääär. på riktigt. får pirripirri i magen när jag tänker på honom. shit. ehe...


MEN HAN GICK INTE VIDARE!!!!!! :'(


vet ni hur bra jag tycker han är?! jo, låt mej beskriva min känsla som jag fick när han sjöng.

lyrisk. extas. mitt hjärta krampade. kunde knappt andas. bara log. hela min bröstkorg åkte in för att jag inte tog in någon luft. sen efter sprang jag bara runt och visste inte vad jag skulle säga.

det är helt gaaaaaaaaaaaaalet.

så daniel, om du läser detta. jag är kär i dej. och FAN va bra du är! (':



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback