#1999.

jag har suttit och funderat hela dagen.

NÄSTA INLÄGG ÄR MITT TVÅTUSONDE INLÄGG!

fatta liksom. 2000. ganska mäktigt.

så har funderat på vad jag ska göra för nått spektakulärt. funderar på nått roligt. ehe...........

funderar på att släppa nyheten om liveshow 17.00 på min blogg. VAD TYCKS OM DEN IDÉN?!

what what what?!

varje dag klockan 17 liksom. LIVE.


fast nu kan jag ju inte släppa nyheten om liveshowen på den 2000:de inlägget. så liveshowen kanske befinner sej i det 2000:de inlägget.

vem vet. men asså. om jag får mer än 4 tummenupp kommentarer om det så kan ni ju bänka er framför datorn klockan 17.00!

 

ps: vafan ska jag göra. din önskan är min lag, typ. livechat finns där jag sänder! ^^


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback