MYGGOR PÅ FRYSEN.



gissa vad det är. asså, bara gissa. helt random. ska jag säga vad det är?

EN MYGGA! jo, loooooovar.


men gissa vad den sitter på. gissa!

PÅ FRYYYYYSEN!

ps: den är liksom smashad rakt på den.

undrar hur människan tänkte. jag tror jag kan börja tankegången.

"åååh, en mygga! fyyyfan va äckligt, och jobbigt. vill fan inte ha ett myggbett och ligga och klia på hela nattfanet. måste. döda. myggan. *SMACH!*

efter det så förstår jag inte människan. VAFAN TA BORT DEN JÄVLA HÖVVE!


för vad ni än säger så tycker inte jag myggor är så mys. :)


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback