TROLLERIMIX! ♥

vet ni hur länge sen det var sen när jag sprang till glassbilen?

JÄTTELÄNGE SEN!!

sprang dit idag. hörde hur det lät. kände hur jag svettades ihjäl. har jag pengar? JA, en hundralapp. tack gud. springer till dörren.

mörkblåa sverige kalsonger med gula kronor på, med kisslucka. nördbrillor. fult uppsatt hår. SÅ SKARE VARA!! slängde av mej brillorna och satte på mej en kavaj.

sprang ut. snäll glassbilsgubbe.

TROLERIMIX VAR PÅ AGENDAN! bara det som jag köper av glassbilen. soo fukking gott! ♥

"en såån" sa jag glatt till gubben. "dom är sluut tyvärr"

OMG!!!!! wattafack! dom hade visst packat med extra sånna. och idag hade dom sålt 3 gånger så mycket glass i jämförelse med vad dom brukar.

JAG FATTAR VARFÖR! skiiiiiiiitavarmt. (:



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback