SÖÖÖT ÄR HAN!

aj då. såg att jag hade lika mycket besökare som igår nu.

fan, tänkte jag kunde skippa att blogga så mycket idag för att statistiken brukar alltid gå ner när ledigheten börjar.

guess i could not get out of that.

men idag har jag iallafall spenderat lite kvalitetstid med min lilla fina kusin. 1 år, svinsmart och svenrolig.

vi lekte med lego. har hade en bebyfilt med en giraff på hövvet. han fick också sitta på sin gunghäst medans jag gungade honom och sjöng "jag är en cooooowbooooooy". jag lärde honom också hur man drog ner en rullgardin. saker som han kommer ha med sej hela livet.

tack och hej.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback