SICKNESSWISH!

hej bloggen min. söta ni är där ute (utgår jag ifrån)

jag brukar alltid vilja bli lite sjuk. så man kan vara hemma och kolla igenom alla sina one tree hill boxar. satsar på 1 per dag när jag är sjuk.

så igår tog jag tillfället i akt. för igår umgådes jag med 3 mer eller mindre förkylda människor. och när jag såg en flaska med päronsaft skickades runt var det ett gyllene moment.

speciellt när det kom från den mest förkylda människan, jätteförkyld verkligen!

sen fick jag flaskan i min hand och drack i hopp om att bli lite förkyld.

så bra som världen är gick min önskan i uppfyllelse, och nu har jag svinont i halsen och jag känner hur det blir värre.

låt mej också säga att JAG ÅNGRAR MEJ! nationellt prov i matte på onsdag.

och ett muntiligt nationellt i engelska. där ska man PRATA. får vi ju hoppas att jag kan då iallafall.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback