RINGO IS IN THE WORLD KOMMEN!

KATRIN OCH BINGOS UNGE HAR FÖTTS!!!!!!! :'D

lycklig är jag. lilla ringo som kommer vara en av världens coolaste ungar. min kusin kommer etta. ringo kan vara tvåa. :)

ni fattar inte hur jävla länge jag har tänkt "vafan, kommer inte det där jävla barnet snart"

och ni fattar inte hur många gånger när jag inte läser bloggar som jag bah ":O omg, tänk om deras barn har fötts" och stressat in på karins blogg.

och ni fattar inte hur många gånger jag har fått torsdags-zytomierska abstinens.

WAAAAAAAAH VAD GLAD JAG ÄÄÄR! :D


KOMMENTARER
Postat av: MICHAELA D

Svar: Yeaaah, tack för svaret :D



Låter riktigt braa assååå 8)

2010-05-25 @ 20:53:32
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback