ÖPPNA ETT FÖNSTER SIS'

min syrra nämde förut när hon kom och hämtade mej för födointag att det luktade unket i mitt rum.

jag som sitter i det har ju inte reagerat och märker inte nått.

sen går jag och slukar föda. kommer tillbaka. tar in min rumslukt.

HON HADE RÄTT!!! har fan ingen syre alls i mitt rum. det luktar instängt. och det luktar makrill i tomatsås.


usch och fy OCH blä.

öppnar man ett fönster? NÄÄÄÄÄ, varför det liksom. fryyyyyyyyyyser som en isgud utan moonboots.

sen gick det ungefär 3 timmar. inte ett öppnat fönster i sikte. syster kom in igen och påpekade snällt. :)

men nu slår jag på stort. sätter på mej en tröjja, drar upp persiennerna OCH ÖPPNAR ETT FÖNSTER!



snöggtjäj16

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback